دستگاه برش واترجت سی ان سی

دستگاه برش واترجت سی ان سی چیست؟

دستگاه برش واترجت سی ان سی دستگاهی است که محدودیتی برای انجام برش برای هرنوع ماده ندارد. در ساختار دستگاه سی ان سی برش واترجت یک پمپ وجود دارد که موجب افزایش فشار آب می‌گردد. در این حالت آب  فشار قوی از طریق یک نازل باریک و با قطری خیلی کم در بخش برشکاری به طرف بیرون آزاد می گردد که به همراه آب پر فشار ذکر شده یک نوع ماده ساینده با آن ترکیب شده و از نازل خارج می گردد. این ماده‌ی ساینده ابرسیو نام دارد که با هدف بریدن مواد سخت با آب ترکیب می‌شود تا ترکیب آب پر فشار و ماده‌ی ساینده با سرعت بسیار به سمت قطعه‌ ی کاری که می خواهیم برش کاری بر روی آن انجام دهیم، حرکت کند.

 

کاربرد دستگاه برش واترجت سی ان سی

  1. قابلیت بی نظیر واترجت: قدرت این دستگاه به صورتی است که قابلیت برش دادن تمامی اجسام سخت را دارا می باشد و هم چنین می توان از این برش برای برش هایی که ا خود دود های مضر خارج می کنند استفاده کرد.
  2. کیفیت برش واترجت: به دلیل داشتن سرعت مناسب در انجام پروسه کیفیت کار های انجام داده شده بسیار بالا می باشد.
  3. برش سه بعدی: برخی از نمونه های این دستگاه توانایی انجام دادن برش های سه بعدی می باشند.
  4. هنر و معماری داخلی: در خصوص هنر و معماری داخلی این دستگاه کاربرد های قابل توجهی دارد که می توان به ظریف کاری های دخل خانه اشاره کرد.
  5. صنایع: کاربرد اصلی این دستگاه در صنایع می باشد که با سرعت زیاد و دقت بالا قطعه هایی را تولید می کنند.
  6. تجهیزات پژوهشی و آزمایشگاهی و مهندسی پزشکی: از این دستگاه در صنعت محصولات پزشکی نیز استفاده می گردد چون دقت و سرعت بالای این دستگاه بسیار بالا می باشد.

 

مزایای دستگاه برش واترجت سی ان سی چیست؟

سرمایه‌گذاری روی دستگاه واترجت سی ان سی بی‌شک بسته به اهداف، مزایای بی‌شماری را برای یک کسب و‌ کار به همراه دارد. یکی از اصلی‌ترین آنها امکان پردازش مواد مختلف بدون هر گونه آسیب یا ترک خوردگی است. این ویژگی برش فلزات را آسان‌تر می‌کند. از طرفی استفاده از این تکنولوژی برای برش قطعاتی که نسبت به افزایش دما حساس هستند؛ نیز مناسب است. سایر مزایای این دستگاه شامل موارد زیر می‌شود:

  • امکان برش و پردازش اشکال پیچیده
  • امکان برش مواد ناهمگن
  • امکان برش مواد سخت مانند فولاد ضدزنگ و آهن
  • دقت و ظرافت بالا در پردازش قطعات
  • بدون ایجاد هرگونه گرد و غبار، بدون بو و عدم نیاز به گرما
  • دارای صدای بسیار کم

نمونه دستگاه برش واتر جت

 

 

برند های مطرح دستگاه برش واترجت سی ان سی در جهان

برندها و کشورهای متعددی اقدام به تولید دستگاه سی ان سی برش واترجت، کرده‌اند. که از جمله مهم‌ترین آنها باید به آمریکا، ژاپن، کانادا، کشورهای اروپایی مانند فرانسه، آلمان، ایتالیا، انگلستان و اسپانیا اشاره کرد. البته کشورهایی مانند روسیه، چین، هند و حتی تایوان نیز اقدام به تولید و فروش این دستگاه‌ها کرده‌اند.

ما در سی ان سی ترانزیت خدمات خرید خارجی، حمل بین المللی و واردات دستگاه آلات صنعتی را بصورت کامل از لحظه بارگیری در مبدا تا استقرار در محل مورد نظر شما را انجام میدهیم. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

به این پست امتیاز دهید !

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد رای: 1

پیام بگذارید

کلیه فیلدهای مشخص شده با ستاره (*) الزامی است

X