دستگاه تراش افقی سی ان سی

کنترل عددی رایانه (CNC) در انواع فن آوری ها و ماشین آلات جدید گنجانیده شده است. یکی از این نوع دستگاه ها که برای طیف گسترده ای از فرآیندهای تولید مورد استفاده قرار می گیرد ، به عنوان دستگاه تراش افقی سی ان سی CNC شناخته می شود.

دستگاه تراش افقی چیست؟
دستگاه تراش افقی چیست؟

دستگاه تراش افقی سی ان سی چیست؟

تراش CNC به طور معمول برای استفاده از نسخه های مدرن ابزار طراحی شده اند. بخشی می تواند برای شخصی سازی طراحی شود و مسیرهای ابزار دستگاه اغلب با استفاده از فرآیندهای CAD یا CAM برنامه ریزی شده اند. با این حال ، یک برنامه نویس می تواند به صورت دستی یک مسیر یا بخشی را طراحی کرده و اجرا کند. فایل رایانه ای حاصل شده G-Code سپس در دستگاه CNC بارگذاری می شود و دستگاه به طور خودکار قطعات مورد نظر خود را برای طراحی برنامه ریزی می کند. تراش CNC توسط یک رابط از نوع منو در رایانه کنترل می کنند. اپراتوری که فرآیند را مدیریت می کند در واقع می تواند شبیه سازی بصری از عملکرد دستگاه در مرحله تولید را تجربه کند.

با تشکر از این فناوری ، اپراتور ماشین به طور کلی نیازی به دانستن ویژگی های دستگاهی که بر آن نظارت دارد ، در مقایسه با آنچه که اپراتورهای دستگاه باید در مورد تراش های سنتی تر که نیاز به کار دستی دارند ، نمی دانند.تراش CNC بر اساس تولید کننده دستگاه به روش های مختلفی طراحی و تولید شده اند. با این حال ، بسیاری از آنها شباهت های قابل توجهی برخوردارند. برجک بخشی از دستگاه است که ابزار را نگه می دارد و براساس آنها را ایندکس می کند.

علاوه بر این ، اسلایدها وجود دارد که باعث می شود برجک همزمان در چند محور حرکت بکند. در صنعت ماشینکاری CNC بویژه در مورد طراحی و استفاده از تراشهای CNC رشد قابل توجهی را شاهد هستیم. سازندگان مختلف تراش از انواع واسط های کاربر استفاده می کنند که می تواند یک چالش برای اپراتورها باشد. اما این سیستم ها اکثراً بر اساس همان اصول موجود در صفحه است زیرا از یک تراش CNC برای انجام توابع مشابه بر حسب آنچه برای ساخت آن برنامه ریزی شده است ، برنامه ریزی شده است.

کارکرد دستگاه تراش افقی cnc

 

كاربرد دستگاه های تراش افقی سی ان سی

موارد استفاده بسیاری وجود دارد که از ماشین تراش استفاده می شود. این صنعت از صنایعی مانند خودرو ، الکترونیک ، هوافضا ، تولید سلاح گرم ، ورزشی و بسیاری موارد دیگر متغیر می باشد. می توان از ماشین تراش CNC برای برش فلز و همچنین برای تولید سطوح هواپیما و پیچ های پیچ استفاده کرد. دستگاه تراش زینتی نیز وجود دارد که بطور خاص برای کار روی طرح های پیچیده مانند محصولات ۳ بعدی طراحی شده است. در دستگاه CNC ، مواد با استفاده از گیره و کلاه محکم ایمن می شوند. دستگاه تراش نیز برای کارهای فلزی ، چرخاندن چوب و حتی کارهای شیشه ای استفاده می شود.

برند های مطرح دستگاه تراش افقی سی ان سی در جهان

ماشین  تراش افقی سی ان سی امروزه در شرکت‌های متعددی در سراسر دنیا در مدل‌های بسیار متنوعی تولید می‌شود. که در ادامه لیستی از بهترین تولید کننده‌ها که هم اکنون در حال فعالیت هستند، ارائه شده است.

  1. KIA
  2. Victor
  3. Takisawa
  4. Tornos
  5. Spinner

 

ما در سی ان سی ترانزیت خدمات خرید خارجی، حمل بین المللی و واردات دستگاه آلات صنعتی را بصورت کامل از لحظه بارگیری در مبدا تا استقرار در محل مورد نظر شما را انجام میدهیم. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

 

به این پست امتیاز دهید !

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رای: 0

پیام بگذارید

کلیه فیلدهای مشخص شده با ستاره (*) الزامی است

X