دستگاه تراش سی ان سی محور C&Y

انواع دستگاه‌های تراش سی ان سی محور C&Y هریک باتوجه به محورهای مختلفی که دارند، برش‌های متنوعی را در اختیار اپراتور دستگاه قرار می‌دهند.

دستگاه تراش سی ان سی محور

دستگاه تراش سی ان سی محور C&Y چیست؟

دستگاه تراش CNC از جمله ماشین‌آلات حرفه‌ای در این صنعت به حساب می‌آید. که برای شکل‌دهی و تغییر اندازه بلوک‌های مختلفی از مواد به‌کار گرفته می‌شود. این دستگاه در واقع بیت‌های اضافه روی نمونه کار را با دقت و سرعت بالایی حذف خواهد کرد. در نتیجه محصول نهایی با کیفیت مناسبی عرضه خواهد شد. درحقیقت باید گفت محورهای این دستگاه‌ها هستند؛ که تعیین می‌کنند؛ برش‌های هر دستگاه به چه شکل خواهد بود.

چرا خرید دستگاه تراش سی ان سی محور C&Y برای تراشکاری پیشنهاد می شود

سرعت‌عمل در فرآیند خدمات ماشینکاری بسیار مهم می باشد. بسیاری از تولیدکننگان به‌دنبال آن هستند که ماشین‌های حرفه‌ای را با روش‌های سنتی جایگزین کنند. افزایش دقت و سرعت از مهم‌ترین وظایف این قبیل سیستم‌های تراشکاری به‌حساب می‌آید. از طرفی جالب است بدانید؛ کار با این قبیل دستگاه‌ها بسیار آسان است و اپراتورها هنگام کار با آن‌ها به تخصص کمتری نیاز خواهند داشت. مهم‌ترین مزیت ماشین‌های تراش چند محوره CNC، آن است که امکان اجرای الگوهای بسیار پیشرفته را خواهند داشت. و این قابلیت را دارند که پیچیده‌ترین طرح‌ها را با بالاترین دقت، در اختیار شما قرار دهند. تنها کافی است الگوهای خود را در اختیار این قطعات قرار دهید.

 

نمونه دستگاه تراش سی ان سی با محور C و Y

 

مزایای دستگاهِ تراش سی ان سی محور C&Y چیست؟

برخلاف سایر دستگاه‌های قدیمی‌تر این نمونه‌های مدرن و کارآمد، ابزارهای پیشرفته‌ای برای برش دارند. نمونه کار در این سیستم‌ها در جای مشخص ثابت می‌شود و این ابزارهای دستگاه برش هستند که در حول قطعه به حرکت در می‌آیند و برش موردنظر را اجرایی می‌کنند. جالب است بدانید دستگاه‌هایی با محورهای بیشتر، قابلیت‌های مناسب‌تری برای پیاده‌سازی این برش‌ها دارند و نتایج مناسب‌تری را ارائه می‌دهند.

 

برند های مطرح دستگاه تراش سی اِن سی محور C&Y در جهان

برخی از مشهورترین برندهای تولید کننده این دستگاه شامل موارد زیر هستند:

 

ما در سی ان سی ترانزیت خدمات خرید خارجی، حمل بین المللی و واردات دستگاه آلات صنعتی را بصورت کامل از لحظه بارگیری در مبدا تا استقرار در محل مورد نظر شما را انجام میدهیم. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

به این پست امتیاز دهید !

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رای: 0

پیام بگذارید

کلیه فیلدهای مشخص شده با ستاره (*) الزامی است

X