دستگاه تراش مولتی اسپیندل سی ان سی

دستگاه تراش مولتی اسپیندل CNC، دستگاهی کاربردی در زمینه تراش و فرزکاری است.در ساخت ماشین آلات مولتی اسپیندل سی ان سی، از ابزارها و تکنولوژی‌های پیشرفته‌ای استفاده کرده‌اند؛ که به کمک نرم افزارهای رایانه‌ای قابل کنترل است.

دستگاه تراش مولتی اسپیندل چیست؟

ماشین تراش مولتی اسپیندل CNC از چند اسپیندل تشکیل شده است؛ که در حوزه‌های مختلف مانند سوراخکاری، فرزکاری و حتی قلاویزکاری نیز از آن بهره می‌برند. این دستگاه به خصوص در صنعت ماشین‌سازی بسیار طرفدار دارد. از این دستگاه با توجه به کاربردهای منحصر به فرد آن، در طراحی و ساخت قطعات ماشین سازی بسیار استفاده می‌شود.

 

انواع دستگاه تراش مولتی اسپیندل

دستگاه‌های مولتی اسپیندل CNC ، در انواع مختلف سه، چهار، پنج و شش محوره تولید می‌شوند. انواع مختلف این دستگاه علاوه بر محور، در تعداد ابزار نیز با یکدیگر متفاوت هستند. به این صورت که انواع مختلفی از این دستگاه با تعداد 10 ابزار و بیشتر، در بازار وجود دارد. همین تعدد ابزار، کاربرد این دستگاه را افزایش داده است. هر چه تعداد محورها و ابزارها در این دستگاه بیشتر باشد، قابلیت دستگاه و به طبع سرعت ماشین کاری با آن نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

ویدیو دستگاه تراش مولتی اسپیندل cnc

 

مزایای دستگاه تراش مولتی اسپیندل سی ان سی چیست؟

از ویژگی‌های اصلی در سی ان سی تراش مولتی اسپیندل، به کاهش چشمگیر زمان ماشین کاری اشاره می‌کنیم.  اگر بخواهیم این دستگاه را با فرز سی ان سی مقایسه کنیم، این زمان ماشین کاری بیش از پیش به چشم می‌آید. در واقع با وجود تعداد بالایی از ابزارهای آماده به کار، زمان تعویض ابزارها در این دستگاه تقریبا به صفر نزدیک شده است. این تنها دلیل کاهش زمان ماشین کاری با دستگاه تراش مولتی اسپیندل سی ان سی، محسوب می‌شود.

 

برند های مطرح دستگاه تراش سنگین سی ان سی در جهان

ماشین تراش سی ان سی مولتی اسپیندل، با برندهای مختلف و کشورهای سازنده متفاوت در بازار به فروش می‌رسد. کشورهایی چون ژاپن، کره جنوبی، آمریکا از سازنده‌های معروف این دستگاه هستند. برخی از مشهورترین برندهای تولید کننده این دستگاه شامل موارد زیر هستند:

ما در سی ان سی ترانزیت خدمات خرید خارجی، حمل بین المللی و واردات دستگاه آلات صنعتی را بصورت کامل از لحظه بارگیری در مبدا تا استقرار در محل مورد نظر شما را انجام میدهیم. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

به این پست امتیاز دهید !

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رای: 0

پیام بگذارید

کلیه فیلدهای مشخص شده با ستاره (*) الزامی است

X