دستگاه طول تراش سی ان سی

دقت فوق‌العاده بالای این دستگاه آن را به ابزاری ایده‌آل برای سرمایه‌گذاری تبدیل کرده است. اما سرمایه‌گذاری روی این دستگاه نیاز به آشنایی با نکات ویژه‌ای دارد. به همین دلیل ما درسی ان سی ترانزیت نکاتی را که باید در هنگام خرید این دستگاه باید مورد توجه قرار بگیرد بررسی می کنیم.

نحوه عملکرد دستگاه طول تراش سی ان سی

دستگاه طول تراش CNC که به ماشین تراش سوئیسی نیز شهرت دارد، به منظور تولید و پردازش دقیق قطعات، مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ابزار از تکنولوژی پیشرفته‌ای بهره‌مند می باشد که توسط نرم افزارهای کامپیوتری کنترل می‌شود. تکنولوژی به کار رفته در دستگاه شامل یک ابزار اصلی می‌شود که تغذیه انرژی آن از پایه دستگاه صورت می‌گیرد. ابزارهای فرعی متعددی می‌توان به این دستگاه اضافه کرد که به راحتی قابل تنظیم هستند.

در این دستگاه با وجود یک سیستم کنترل قدرتمند، امکان کنترل اسپیندل‌ها فراهم شده است. این سیستم کنترل، نیاز به مداخله اپراتور برای اعمال تغییرات جزئی حین عملیات را رفع می‌کند. این امر به طور مستقیم بر بازده و بهره‌وری دستگاه تاثیر مثبت می‌گذارد. دقت دستگاه طول تراش CNC ، برای برش قطعات در قطرها و سایزهای مختلف باتوجه به اندازه توان دستگاه مناسب است. این ابزار به منظور پرداخت انواع قطعات کوچک و بزرگ کاربرد دارد و قطعاتی به طول حداقل 2 متر را می‌توان به کمک آن عملیات مورد نظر را انجام داد.

 

مزایای دستگاه طول تراش سی ان سی چیست؟

با انتخاب دستگاه طول تراش سی ان سی، در مدت زمان کوتاه‌تری نسبت به سایر فناوری‌ها، پرداخت قطعات انجام می پذیرد. ابزارهای تراش در این دستگاه در نزدیکی قطعه کار قرار گرفته‌اند. به این ترتیب تمام امکانات فراهم است تا چرخه کار در کوتاه‌ترین زمان ممکن صورت پذیرد. البته بازدهی بالا، تنها مزیت این دستگاه نیست. انعطاف‌پذیری ماشین‌های طول تراش، سبب شده است که پردازش قطعات با دقت بالا و بدون نیاز به صرف زمان اضافی انجام شود. این دستگاه‌ها به طور پیوسته قابل استفاده هستند و نیازی به مراقبت و نگهداری ویژه ندارند. در نتیجه در هزینه نهایی تولید و پردازش قطعات صرفه‌جویی می‌شود. اگر بخواهیم نگاهی به معایب این دستگاه داشته باشیم، نمی‌توان ابعاد بزرگ و نیاز به فضای بزرگ را نادیده گرفت.

برندهای مطرح دستگاه طول تراش سی ان سی در جهان

برندهای معتبری در سراسر جهان به کمک فناوری‌های پیشرفته اقدام به تولید دستگاه‌های سی ان سی کرده‌اند. در این میان برخی از برندها به دلیل رعایت استانداردهای روز دنیا از اعتبار و قدرت بیشتری برخوردار هستند. این برندها شامل موارد زیر می‌شوند:شرح زیر می باشد.

ما در سی ان سی ترانزیت خدمات خرید خارجی، حمل بین المللی و واردات دستگاه آلات صنعتی را بصورت کامل از لحظه بارگیری در مبدا تا استقرار در محل مورد نظر شما را انجام میدهیم. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

 

به این پست امتیاز دهید !

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد رای: 1

پیام بگذارید

کلیه فیلدهای مشخص شده با ستاره (*) الزامی است

X