دستگاه فرز مينیاتوری سی ان سی

دستگاه فرز مينیاتوری سی ان سی (مینی فرز) یکی از ارزان ترین و کوچک ترین دستگاه موجود در بازار می باشد. این دستگاه ابعاد کوچک داشته كه براي فعاليت برروی کار های کوچک مناسب است هم چنین بدلیل ازانی سرمایه کمتری را مصرف می کند ليكن براي تولید در حجم بالا و کار با قطعات بزرگ تر دارای محدودیت هایی می باشد.

"دستگاه

دستگاه فرز مینیاتوری (مینی فرز) چیست؟

این دستگاه یک دستگاه کوچک و ارزان نمونه های بزرگ تر خود می باشد که همان کار اصلی دستگاه الات فرز را در ابعاد کوچکتر انجام می دهد. اصلی ترین تفاوت این دستگاه به ابعاد و وزن آن مربوط می باشد که توانايي های آن مانند اندازه محورها و سرعت گردش الکتروموتور را هم تحت الشعاع قرار می دهد. این مزایا باعث می شود که این دستگاه بهترین انتخاب برای کارگاه های کوچک باشد.

 

كاربرد دستگاه های فرز مینیاتوری

در ابعاد کوچک بودن و ارزان قیمت بودن بهترین ویژگی دستگاه فرز مينیاتوری سی ان سی می باشد که برای افرادی که سرمایه کم و فضای کوچک دارند این دستگاه فرز مینیاتوری سی ان سی بهترین انتخاب می تواند باشد که در پائین چند نمونه از استفاده های این دستگاه نام برده شده است:

  • برشکاری و حکاکی انواع تابلو های کوچک در ابعاد فانتزی
  • امکان حکاکی روی جواهرات و سنگ به خصوص در کارگاههای جواهر سازی
  • امکان برش کاری و منبت کاری روی انواع تخته های چوب
  • امکان حکاکی های دو بعدی و سه بعدی روی انواع چوب
  • امکان استفاده از دستگاه برای کار روی فلزات

دستگاه فرز مینیاتوری cnc

دستگاه مینی فرز سی ان سی

ابعاد دستگاه فرز رومیزی یا رومیزی خانگی

منظور از ابعاد دستگاه، در واقع ابعاد میز آن است. به طور کلی استاندارد خاصی برای تولید ابعاد ثابت میز دستگاه فرز مینیاتوری CNC وجود ندارد و هر تولید کننده متناسب با نیاز مشتری‌های خود، به تولید ابعاد مختلفی می‌پردازد. ولی در این بین برخی از ابعاد به صورت مشترک در اکثر نمونه‌ها یافت می‌شود. به طور کلی طول میز می‌تواند ابعادی از 20 سانتی متر تا حدودا 70 سانتی‌متر را شامل شود و عرض میز ابعادی در حدود 14 سانتی‌متر تا حدودا 30 سانتی‌متر را در بر میگیرد.

 

مزایای دستگاه فرز مینیاتوری چیست؟

بدلیل کوچک بودن این دستگاه برخی محدودیت هایی را با خود خواهد داشت که مهم ترین آن نداشتن توانایی کار کردن با قطعات بزرگ تر می باشد ولی برخی مزایایی را این دستگاه کوچک به همراه خود دارد:

  1. نصب و راه اندازی آسان در هر لحظه و در هر مکان
  2. امکان استفاده در یک فضای محدود حتی به اندازه سطح یک میز کوچک
  3. قدرت مانور بالا در کار روی قطعات کوچک
  4. قیمت ارزان و میزان استهلاک پایین
  5. دقت بالا در حد یک میکرومتر

 

برند های مطرح دستگاه فرز مینیاتوری در جهان:

شرکت و کشور سازنده دستگاه از مهمترین عامل تاثیر گذار بر قیمت دستگاه می باشد چون تاثیر مستقیم بر دقت و صحّت و کیفیّت محصول نهایی دارد. با پیشرفت علم کشور های زیادی بر تولید این دستگاه روی آورده اند ولی همه ی آن ها دارای کیفیت مطلوب نمی باشند که ما برای شما شماری از شرکت های تولید کننده با کیفیت بالا را در پایین لیست کرده ایم:

شرکت‌های چینی Syil و TAICNC Machine و Stylecnc

شرکت انگلیسی Ajax

شرکت‌های آمریکایی Haas Automation و Bantam Tools

 

ما در سی ان سی ترانزیت خدمات خرید خارجی، حمل بین المللی و واردات دستگاه آلات صنعتی را بصورت کامل از لحظه بارگیری در مبدا تا استقرار در محل مورد نظر شما را انجام میدهیم. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

به این پست امتیاز دهید !

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رای: 0

پیام بگذارید

کلیه فیلدهای مشخص شده با ستاره (*) الزامی است

X