دستگاه فرز میل ترن سی ان سی

 

ماشين آلات فرز میل ترن سی ان سی یک ماشين CNC هیبریدی می باشد که دو ویژگی فرزکار و چرخش را در یک دستگاه با قدرت و صحّت بیشتری سنتزمی‌کند. به این ترتیب دستگاه فرز سی‌ ان‌ سی میل‌ ترن با صحّت و درستی فوق العاده ای نسبت به ماشین های قدیمی ماشین‌کاری را انجام می‌دهد.

دستگاه فرز میل ترن چیست؟
دستگاه فرز میل ترن چیست؟

دستگاه فرز میل ترن چیست؟

فرز میل ترن های فوق حساس و صحيح فاراکس با قابلیت میکرو ماشین کاری برای قطعه سازی میکرونی و انجام عملیات پنج محور جزو بهترین ها محسوب می شوند. این دستگاه آلات آخرین و پیشرفته ترین دستگاه آلات صنعتی می باشد. این ماشین ها هم عملیات پنج محور همزمان فرزکاری و هم عملیات تراشکاری و سری تراشی را به حالت يكنواخت انجام می دهند.

كاربرد دستگاه های فرز میل ترن

قطعات خيلي ریز و دقیق یکی از بزرگترین دلیل به کار افتادن دستگاه آلات در سراسر جهان می باشد، از وسایل پزشکی تا اجزای ریز در صنعت هوا و فضا.ولیکن ساخت این قطعات بسیار ریز و حساس با توجه به دستگاه آلات فوق پیشرفته صورت می گیرد.

معرفی دستگاه فرز میل ترن cnc

کارکرد و عملیات ماشین کاری در دستگاه فرز میل ترن سی ان سی

مزایای دستگاه فرز میل ترن چیست؟

دستگاه‌های فرز میل‌ ترن CNC می‌توانند به طور یکنواخت چهار عمل را انجام دهند، در حالی که سایر دستگاه‌ها تنها یک عملکرد واحد را انجام می دهند. در دستگاه‌های میل‌ ترن سی ان سی از فناوری جدید و پیشرفته استفاده شده است. از این رو این ماشین آلات نسبت به دستگاه آلات فرز CNC و تراشکاری قدیمی کم یافت می‌باشند. البته این دستگاه‌ها مزایای زیادی در مقایسه با دستگاه‌های قدیمی دارند، مانند:

  • قابلیت ماشین‌کاری قطعات پیچیده‌تر را دارند
  • از آن جایی که 4 عمل را به طور همزمان انجام می‌دهند، بسیار سریع‌تر از دستگاه‌های قدیمی هستند
  • دقت بالاتری نسبت به دستگاه‌های قدیمی‌تر دارند
  • بیشتر روند کار در این دستگاه‌ها به صورت خودکار انجام می‌شود

ما در سی ان سی ترانزیت خدمات خرید خارجی، حمل بین المللی و واردات دستگاه آلات صنعتی را بصورت کامل از لحظه بارگیری در مبدا تا استقرار در محل مورد نظر شما را انجام میدهیم. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

 

به این پست امتیاز دهید !

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رای: 0

پیام بگذارید

کلیه فیلدهای مشخص شده با ستاره (*) الزامی است

X