دستگاه پرس پنوماتیک

دستگاه پرس پنوماتیک | نحوه عملکرد+خرید پرس پنوماتیک

دستگاه پرس پنوماتیک (Pneumatic presses) یا همچنین به عنوان پرس هوایی شناخته می‌شود. یک دستگاه است که از قدرت هوای فشرده برای انجام فشار و پیچیدگی در فرآیندهای صنعتی استفاده می‌کند. این دستگاه‌ها از یک منبع هوای فشرده مانند کمپرسور هوا تغذیه می‌شوند. و با استفاده از قدرت هوا، فشارها و نیروهای لازم را به قطعات مورد نیاز اعمال می‌کنند. پرس پنوماتیک برای مشاغلی مانند پرس کاری، پرچ کاری، مارک زنی، خم کاری مانند اینها بسیار مناسب است.

نحوه کارکرد و عملکرد پرس پنوماتیک

دستگاه پرس پنوماتیک، در ابتدا به وسیله نیروی هوای فشرده شده کار خود را شروع کرده و نیرو را به کل سیستم انتقال می دهد تا عمل پرس به خوبی و با سرعت صورت گیرد. در تجهیزات پرس پنوماتیکی به منظور تامین فشار هوا، از هوای خشک و فشرده شده بهره بره می شود و از روغن استفاده نخواهد شد. سرعت پرس در پرس پنوماتیک ۱۰ برابر بیشتر از پرس هیدرولیک است. هوای فشرده شده در این سیستم هیچ رطوبتی نداشته و در صورت جلوگیری از سایش و خرودگی آن مقدار بسیار کمی از روغن استفاده می شود.

در پرس های پنوماتیک، برای عمل پرس کاری از هوای کاملاً فشرده استفاده می شود. همچنین در این پرس رطوبت موجود در هوا باید از بین برود و هیچگونه ناخالصی در ان وجود نداشته باشد. تا بر عملکرد دستگاه اثری نگذارد.این نوع پرسها دارای سرعت بسیار بالاتری نسبت به پرس های هیدرولیکی دارند. پرس پنوماتیک، در صنایع بسیار جای خود را باز نموده و بدلیل سرعت بالا، قدرت و توان خوب، عدم آلودگی های محیطی، مصرف انرژی کم و مقرون به صرفه بودنشان ، بعنوان محبوب ترین دستگاه های پرس شناخته شده اند.

 

مزایای پرس پنوماتیک

مزایای پرس ‌پنوماتیک

امروزه دستگاه های مختلف پرس در بازار عرضه می شوند ولی محصولات پنوماتیکی نسبت به سایر محصولات سرعت قابل قبول تری دارند. و این مسئله معنای عملکرد سریع تر در تولید و امکان تولید بیشتر می باشد. طول عمر این سری از محصولات بسیار بالاست و همچنین با قیمتی بسیار ارزان در بازار عرضه می شوند. از سوی دیگر می توان گفت که پرس پنوماتیکی به دلیل قابلیت کنترل بسیار ساده و آلودگی صوتی بسیار کمتر می تواند گزینه ای بسیار مناسب برای شما باشد.

عمر این محصول نیز بسیار بالا بوده و با میزان آلودگی محیطی تولید شده توسط دستگاه های پنوماتیکی بسیار پایین می باشد. با توجه به تمامی مسائل بیان شده می توان به این نتیجه رسید که دستگاه پرس پنوماتیک می تواند یکی از بهترین انتخاب های پیش روی شما باشد.

نکات مهم در هنگام انتخاب و خرید دستگاه پرس پنوماتیک

زمانی که برای خرید یک پرس پنوماتیکی می خواهید از میان چندین دستگاه، یک محصول را انتخاب کنید باید نکات مختلفی را مد نظر داشته باشید. که مهم ترین آن ها، انتخاب محصولاتی است که بتوانند عملکرد کاملی را مرتبط با صنعت و حرفه شما داشته باشند. و همچنین سطح مقطع مورد نیاز شما را تامین کنند.

همچنین نباید از یاد برد که انتخاب یک دستگاه پرس پنوماتیک امروزه کار چندان آسانی نیست چرا که محصولات و برند های مختلفی در بازار عرضه شده اند. و شما باید از میان برند های مختلف بهترین گزینه را انتخاب کرده و خریداری کنید. در نظر داشته باشید که این سری از محصولات امروزه در بازار بسیار مورد استفاده بوده. و شما قادر به تهیه آن ها با بهترین قیمت خواهید بود. پرس پنوماتیک اگر به درستی انتخاب و خریداری شود، می تواند عملکرد بسیار کاملی را برای شما به ارمغان بیاورد.

برای آشنایی با (دستگاه پرس برک) کلیک کنید

 

انواع دستگاه های پرس پنوماتیک

دستگاه پرس پنوماتیک بر اساس کاربردی که دارد در مدل های متنوعی تولید شده و در بازار عرضه می شود. در ابتدا باید در نظر داشته باشیم که این نمونه از پرس برای انواع فلزات، پارچه ها و پلاستیک در مدل های متنوع در بازار عرضه می شود. و از لحاظ نوع کارکرد محصول و ابعاد کالا دارای انواع مختلفی می باشد. پرس حرارتی و پرس فشار را می توان دو نمونه از مهم ترین انواع پرس پنوماتیک دانست. که از لحاظ نوع با یکدیگر دارای تفاوت بوده. و می توانند عملکرد بسیار خوبی را برای شما به ارمغان بیاورند.

دستگاه های پرس پنوماتیک از لحاظ نوع کارکرد و همچنین عملکرد دارای تفاوت های بسیار زیادی می باشند و از همین روی در انواع مختلفی تولید شده و در بازار عرضه می شود. می توانید این کالا را با قیمتی بسیار مناسب خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید. نباید از یاد برد که پرس پنوماتیک امروزه در بسیاری از صنایع متنوع از جمله ساخت و حالت دهی به فلز، پلاستیک، چاپ روی پارچه و همچنین دوخت پلاستیک مورد استفاده قرار می گیرد. و شما می توانید این محصول را با قیمتی بسیار مناسب خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید.

 

خرید دستگاه پرس پنوماتیک از سی ان سی ترانزیت

نحوه ثبت سفارش و خرید دستگاه پرس پنوماتیک

می‌توانید برای خرید دستگاه پرس پنوماتیک به فروشگاه ما sales.cnctransit.ir مراجعه کنید.
این فروشگاه یکی از وب‌سایت‌های فروش دستگاه‌های صنعتی در ایران می‌باشد و دستگاه پرس پنوماتیک نیز یکی از محصولات موجود در آن می‌باشد. قبل از خرید دستگاه، بهتر است از قابلیت‌ها و مزایا آن که در مقاله به آن اشاره شد آگاهی داشته باشید و با مشاوران فنی سایت فروشگاهی ما مشورت کنید. همچنین، قیمت دستگاه و شرایط خرید را نیز باید قبل از خرید بررسی کنید.

 

نکات مهم و سخن پایانی

دستگاه پرس پنوماتیک با توانایی اعمال فشار و پیچیدگی به قطعات صنعتی، نقش بسیار مهمی در فرآیندهای تولید و تولید مصنوعات دارد. این دستگاه‌ها با استفاده از هوای فشرده، عملیات پرس و فرم‌دهی، اتصال قطعات و برش و سوراخکاری را به سادگی و با دقت بالا انجام می‌دهند.

اهمیت این دستگاه‌ها در افزایش سرعت و کیفیت تولید، کاهش زمان و هزینه‌ها، افزایش ایمنی و دقت در عملیات تولید قرار دارد. همچنین، قابلیت تنظیم قدرت و فشار هوا، امکان کاربردهای متنوع در صنایع مختلف را فراهم می‌کند. به طور کلی، دستگاه پرس پنوماتیک بهبود فرآیندهای تولید، افزایش بهره‌وری و کاهش هزینه‌ها را فراهم می‌کند و از اهمیت بسیاری برخوردار است.

 

ما در سی ان سی ترانزیت خدمات خرید خارجی، حمل بین المللی و واردات دستگاه آلات صنعتی را بصورت کامل از لحظه بارگیری در مبدا تا استقرار در محل مورد نظر شما را انجام میدهیم. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

به این پست امتیاز دهید !

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد رای: 6

پیام بگذارید

کلیه فیلدهای مشخص شده با ستاره (*) الزامی است

X