غلطک شبکه ای

غلتک شبکه ای چگونه کارمیکند؟ | معرفی انواع غلطک

در این مقاله قصد داریم (نحوه عملکرد،مزایا و نحوه سفارش غلتک شبکه ای ) را شرح دهیم.

پس تا اخر این مقاله با ما همراه باشید، تا اطلاعات کافی در باره ی (Grid Roller) را داشته باشید.

غلتک شبکه ای چیست؟

غلتک شبکه ای (Grid Roller) دارای سطح فولادی سنگین استوانه ‌ای هستند که شبکه‌ ای از میله‌های فولادی را با سوراخ‌های مربع شکل تشکیل می‌دهند. این غلطک‌ها معمولاً برای افزایش تراکم خاک‌های درشت با درجه بندی خوب و سنگ‌های هوازده، اغلب در پروژه‌های جاده‌های زیربنایی و زیر پایه استفاده می‌شوند.

معمولا تعادل غلتک‌ها به بکارگیری بلوک‌های بتنی فراهم می‌شود. این نوع از غلتک عموماً یک واحد یدک ‌کشی است و با فشار تماس بالا، حداقل عمل ورز دادن را فراهم می‌کند.

نکته : این غلطک‌ها، برای خاک ‌های رسی، خاک‌ های سیلتی یا خاک‌ های یکنواخت مناسب نیستند.

کاربردهای غلتک شبکه ای

کاربردهای غلتک شبکه‌ ای

  1. تراکم خاک‌های درشت دانه:
    •  برای تراکم خاک‌های درشت دانه با درجه‌بندی خوب بسیار مناسب هستند. طراحی شبکه‌ای و فشار تماس بالای آنها باعث می‌شود که خاک‌های درشت دانه به خوبی متراکم شوند.
  2. پروژه‌های جاده‌سازی:
    • در پروژه‌های زیربنایی جاده‌ها و زیر پایه‌ها، غلتک‌های شبکه‌ای برای آماده‌سازی و تراکم سطح زیرین جاده‌ها استفاده می‌شوند. این کاربرد باعث ایجاد بستر مناسب و پایدار برای ساخت جاده‌های آسفالتی و بتنی می‌شود.
  3. تراکم سنگ‌های هوازده:
    • این غلتک‌ها برای تراکم و صاف کردن سطوح سنگ‌های هوازده نیز به کار می‌روند. تراکم سنگ‌های هوازده می‌تواند پایه‌ای پایدار و محکم برای سازه‌های مختلف فراهم کند.
  4. کشاورزی و باغبانی:
    • اگرچه کاربرد اصلی آنها در صنایع ساخت و ساز است، اما غلتک شبکه ای می‌توانند برای آماده‌سازی زمین‌های کشاورزی و باغبانی نیز استفاده شوند. خرد کردن کلوخه‌های خاک و تسطیح سطح زمین از کاربردهای متداول آنها در این حوزه است.

بخوانید: غلتک پاچه بزی چیست؟

برندهای معروف تولید Grid Roller

Caterpillar (CAT)BomagDynapacSakaiHammJCB

نوع سوخت

(Grid Rollers) معمولاً به عنوان واحدهای یدک ‌کشی استفاده می‌شوند و خودشان موتوری ندارند که نیاز به سوخت داشته باشد. این نوع غلتک ‌ها به یک وسیله نقلیه موتوری مانند تراکتور یا بولدوزر متصل می‌شوند که آنها را می‌کشد. بنابراین، نوع سوخت مورد استفاده به نوع وسیله نقلیه موتوری که غلتک را می‌کشد بستگی دارد.

سفارش غلطک شبکه ای

نحوه ثبت سفارش غلتک شبکه ای

می‌توانید برای خرید غلتک شبکه ای به فروشگاه ما sales.cnctransit.ir  مراجعه کنید.
این فروشگاه یکی از وب‌ سایت‌های فروش دستگاه‌ های صنعتی در ایران می‌باشد و غلتک شبکه ای نیز یکی از محصولات موجود در آن می‌باشد. قبل از خرید دستگاه، بهتر است از قابلیت‌ها و مزایای آن که در مقاله به آن اشاره شد. آگاهی داشته باشید و با مشاوران فنی سایت فروشگاهی ما مشورت کنید. همچنین، قیمت دستگاه و شرایط خرید را نیز باید قبل از خرید بررسی کنید.

ما در سی ان سی ترانزیت خدمات خرید خارجی، حمل بین المللی و واردات دستگاه آلات صنعتی را بصورت کامل از لحظه بارگیری در مبدا تا استقرار در محل مورد نظر شما را انجام میدهیم. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

به این پست امتیاز دهید !

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد رای: 1

پیام بگذارید

کلیه فیلدهای مشخص شده با ستاره (*) الزامی است

X