واردات دستگاه بذرکار و کودکار

دستگاه بذرکار و دستگاه کودکار

دستگاه بذرکار و دستگاه کودکار! آشنایی با کاشت و بذر : دفن بذر در خاک به منظور رشد و تولید گیاهان، کاشت نامیده می شود. بیشتر اوقات علاوه بر دانه ها، برای کاشت بذرهایی (مانند بذر سیب زمینی، پیاز و …) و نهال سبزیجات (مانند تنباکو، گوجه فرنگی و …) استفاده می شود. به ماشین هایی که در کاشت بذر استفاده می شود ماشین کاشت يا بذرکار می گویند.

برای افزایش تولید، به این معنی که محصولات بیشتری را از زمین های کشاورزی به دست آوریم، برای این کار باید تعداد دانه های کاشته شده در سطح زمین کشاورزی  باید افزایش یافته و «مساحت زندگی» که هر گیاه بایستی از آن بهره مند شود، كاهش يابد . با این حال، منطقه زندگی یک گیاه را نمی توان به اندازه دلخواه کاهش داد. زیرا هر گیاهی به یک منطقه زندگی بهینه نیاز دارد که بتواند نور، هوا، رطوبت، دما و مواد مغذی کافی را برای رشد خودفراهم کند. اگر ردیف های بین گیاهان پهن باشد، نمی توانند به خوبی برروی خاک سایه بیاندازند. این امر باعث رشد علف های هرز، خشک شدن خاک می شود. برای کاشت درست و صحیح بذر ها و افزایش بهره وری ومیزان برداشت بهتراست از دستگاه های بذر کار استفاده شود.

دستگاه کودکار

گیاهان برای این که بتوانند به بهترین شیوه ی ممکن رشد کنند نیازمند برخی کمک هایی می باشند که کود یکی از آن ها می باشد که به وسیله آن گیاهان رشد بیشتری را تجربه می کنند ولی برای این که کود را به میزان مناسب و به روش صحیح به گیاهان بدهیم باید از دستگاه کودکار استفاده کنیم زیرا یک ذره کود اضافی ممکن است برای گیاه مضر باشد و بلعکس اگر کم داده شود هیچ تاثیری برای رشد بذر نخواهد داشت به همین دلیل دستگاهی به نام کودکار ساخته شده که کشاورزان بتوانند بااستفاده از آن بتوانند به میزان مناسب و در زمان بسیار کمی به بذرهای کاشته شده کود مورد نیاز داده شود.

آشنایی با دستگاه های چند منظوره بذرکار و کودکار : cnctransit.ir

نمونه دستگاه چند منظوره بذرکار و کودکار

با استفاده از این دستگاه امکان کشت انواع بذور غلات با روشی دقیق وجود دارد مهم ترین مزایا این دستگاه توانایی کشت بذور با اندازه درشت تا متوسط  و همچنین انواع بذور ریز مانند کلزا، شبدر، پیاز، هویج، گوجه فرنگی، اسفناج… بدون نیاز به تعویض موزع می باشد.

بذرکار کودکار چندمنظوره با شیاربازکن دودیسکی دارای یک سیستم توزیع دقیق بذر و کود می باشد که امکان کاشت انواع بذر غلات را فراهم میکند.علاوه برآن این دستگاه به دلیل استفاده از گیربکس های دقیق و موزع های چندمنظوره قابلیت کاشت انواع بذور درشت تا بذور بسیار ریز را دارد.

مشخصات ویژه دستگاه

کشاورزی صنعتی بسیار گسترده است. نحوه کاشت بذر در کشاورزی بسیار مهم است. و در قیمت نیز اثر دارد قراردادن مقدار معین بذر در خاک به منظور جوانه زدن و رشد ، بذرکاری امیده می شود. در حالیکه کاشت گیاهچه ، نهال ، قلمبه ، ریزوم ، نشا و … را کاشتن می گویند.

بذر به طور یکنواخت در سطح خاک پخش یا پراکنده می شود و چون پس از پاشیدن به کمک ماله زدن یا هرس زدن آنها را به زیر خاک نیز  می برند، بذور از یکدیگر بهم خورده ، برخی بذور در سطح و برخی دیگر در عمق خاک قرار می گیرند و مزرعه حالت غیریکنواختی پیدا می کند، پیش از کاشت ممکن است زمین را آبیاری کنند. و هنگامی که زمین گاورو شد اقدام به بذرکاری میکنند و به قیمت هم نگاهی نیز میکنند.

گیاهانی که در مراحل اولیه زندگی پرتوقع بوده اند . رشد و نموی کندی دارند یا به بدی تهیه زمین و فقر آن از لحاظ مواد غذایی حساسیت زیاد دارند. و یا طول مدت تابستان برای تکمیل دوره زندگی آنها از کاشت تا رسیدن کافی نباشد به طریق خزانه و نشا کاری نیز است و قیمتی هم دارد.

برای گیاهانی که فاصله نسبتا زیادی برای رشد شاخ و برگ و یا عملیات داشت مثل وجین ، خاک دادن پای بوته ها ، آبیاری … نیاز دارند ، مورد استفاده قرار  نیز می گیرد. این روش بذر کاری در ایران برای صیفی جات و گیاهان جالیزی و وجینی معمول هم است.

بذر کاری کپه ای نسبت. به روش های دیگر پر زحمت ، وقت گیر و پرهزینه بوده ، اما بذر کمتر ، جوانه زنی سریع و یکنواخت یا گیاهچه های قوی از مزایای  خوب و قیمت خوب آن به شمار نیز  می رود.

 

 

یکی از بهترین دستگاه های مکانیکی در حوزه ی کشاورزی  نیز می باشد. بذرکار  دوطرفه یکی از دستگاه هایی هست که درفضاهای کم دسترس قابلیت بالایی هم  دارد. یعنی حتی در کنار دستگاه های بذرکار اتوماتیک بسیار کاربردی نیز می باشد. این دستگاه به صورت پک کامل و کاملا وارداتی می باشد.و قیمت مناسبی هم دارد.

  • به دلیل استفاده از دو دیسک در شیاربازکن ها و سیستم تنطیم عمق بذر دقیق که باعث تسهیل قرارگیری بذر نیز  در عمق مورد نظر می شود،عملیات کاشت با دقت بالایی انجام میشود ویکنواختی مناسبی در زمان جوانه زدن بذر  نیز بدست می آید.و همچنین قیمت مناسب تری هم دارد .
  • گیربکس ۳ بادامکی به همراه اهرم درجه بندی که کاملا بدون صدا عمل می کند،توانایی توزیع مقدار مناسب بذرو کود را با توجه به میزان وزن درخواستی در هکتار دارا می باشد .
  • در پشت هر شیاربازکن یک چرخ فشاردهنده با قابلیت تنظیم میزان فشار وارده بر خاک وجود دارد که باعث تثبیت بذرکاشته شده در خاک خواهد شد.به دلیل وجود این چرخ های فشار دهنده امکان کاشت مزارع دیم نیز وجود دارد.
  • سیستم ردیابی هیدرولیک بصورت اتوماتیک ،کنترل عملیات کاشت را تسهیل میکند.
  • در جلوی این دستگاه از ۴ پایه چیزل فنری جهت سست کردن خاک جای چرخ تراکتور استفاده می شود.
  • دارای سیستم پوشاننده فنری دم کبوتری جهت پوشش بهتر بذور در خاک
  • دارای پله در پشت دستگاه جهت تسهیل عملیات بارگیری مخزن
  • دارای یکسال گارانتی و ضمانت  هم می باشد. گارانتی  این دستگاه شامل شکستگی نمیشود .
  • قابل استفاده در هر نوع زمین ، حتی زمین های سفت و داراری چاله
  • با توجه به ترتیب کاشت بذر و تزریق کود ، این دستگاه شما را از کاشت نشا بی نیاز می کند
  • میزان مصرف و عمق کار برای این دستگاه کاملا قابل تنظیم نیز هست.و قیمت مناسب تری هم دارد.
  • یکی از ادوات کاربردی در کشاورزی بذرکار کودکار خطی کار دیسکی  هم می باشد که به صورت همزمان عملیات کاشتن بذر و قرار دادن کود در کنار بذرهای غلات و حبوبات و سایر  نیز دانه های روغنی را انجام می دهد و این روزها با توجه به کارایی  خوبی که دارد، بسیاری از متقاضیان آن را به صورت عمده و با قیمت مناسبی خریداری نیز  می کنند.
  • مشخصات  این دستگاه فنی بذرکار کودکار خطی کار دسیکی چیست؟ مشخصات فنی این دستگاه شامل مواردی از جمله ظرفیت زراعی، تعداد کارنده ها، نحوه اتصال به تراکتور، سایز لاستیک، ابعاد، وزن، نوع کارنده، حجم مخزن کود، حجم مخزن بذر، عمق کشت کود و عمق کشت بذر، فاصله بین کارنده ها و توان مورد نیاز و … است.
        (همچنین میتوانید مقاله مربوط به بخش دستگاه چغندر قندکن را مطالعه و در صورت نیاز خریداری کنید.)

شما می توانید انواع ماشین الات و دستگاه های کشاورزی  را با بهترین کیفیت و قیمت را از سی ان سی ترانزیت سفارش دهید و در کم ترین زمان تحویل بگیرد ، شما می توانید علاوه بر دستگاه های کودکار و بذرکار دستگاه ها و ماشین الات دیگری  را با برند های معتبر توسط سی ان سی ترانزیت سفارش دهید .

 

به این پست امتیاز دهید !

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رای: 0

پیام بگذارید

کلیه فیلدهای مشخص شده با ستاره (*) الزامی است

X