دستگاه تراش سنگین سی ان سی

انواع دستگاه‌های CNC غالباً برای مصارف معمول کاربرد دارند، اما دستگاه تراش سنگین CNC با اسپیندل‌های چرخشی خاصی طراحی شده‌اند که کاربرد آن را متفاوت می‌کنند.

دستگاه تراش سنگین چیست؟

دستگاه تراش سنگین CNC، دستگاهی با کاربردهای متنوع بوده که نیازهای صنایع مختلفی را برطرف می‌کند. این دستگاه به منظور تراشکاری، براده برداری و سوراخ کردن قطعات بزرگ، مورد استفاده قرار می‌گیرد. آنچه این دستگاه را متمایز از سایر دستگاه‌های مشابه می‌کند، اسپیندل چرخشی آن است.

عملکرد دستگاه تراش سنگین

انواع دستگاه‌های سی ان سی سنگین تراش از تکنولوژی پیشرفته‌ای بهره‌مند هستند که پیاده‌سازی طراحی‌های مختلف را امکان‌پذیر می‌کنند. از طرفی این دستگاه‌ها به دلیل چرخش منحصر‌ به‌ فردی که دارند، به منظور تولید انبوه مورد استفاده قرار می‌گیرند. برخی دیگر از کاربردهای این دستگاه پردازش فلزات در حوزه‌های زیر است: تعمیرگاه‌ها و نیروگاه‌ها، صنایع نفت و معدن، کشتی سازی، صنایع فولاد. بنابراین پیش از اقدام به خرید این دستگاه به خوبی با قابلیت‌های آن باید آشنا شد و این قابلیت‌ها را با نیازهای خود تطبیق داد.

 

مزایای دستگاه تراش سنگین سی ان سی چیست؟

با تولید انواع دستگاه‌های CNC تراش سنگین، انقلابی در صنایع دنیا رخ داد. این دستگاه‌ها با برخورداری از قابلیت‌های خاص، تحولی بزرگ در پردازش فلزات به وجود آوردند. در ادامه به صورت تخصصی به بررسی مزایای این دستگاه می‌پردازیم.

عملکرد فوق‌العاده دقیق

با توجه به شیوه اتصال قطعه کار، انواع این دستگاه را می‌توان به دو نوع عمودی و افقی تقسیم کرد. در دستگاه افقی قطعه کار به اسپیندل متصل می‌شود. اسپیندل نیز توسط نیروی موتور کنترل می‌شود. این کنترل از طریق تسمه‌ای که به طور مستقیم به موتور وصل است، صورت می‌گیرد. نیروی محرکه قوی‌تر، نوید عملکرد پردازشی بهتر را می‌دهد. همانطور که پیش‌تر اشاره شد، در دستگاه تراش فوق سنگین CNC، برخلاف سایر دستگاه‌های CNC قطعه کار می‌چرخد. به همین خاطر نحوه اتصال آن به کمک یک سیلندر کنترل می‌شود. به این ترتیب در حین کار و سرعت چرخش بالا، آسیبی به قطعه وارد نخواهد شد و پردازش با دقت بالایی صورت می‌گیرد.

دوام بالا در عین صدا و لرزش کم

انواع دستگاه سی‌ ان‌ سی سنگین تراش، به گونه‌ای طراحی شده‌اند که پردازش فلزات در مقیاس بزرگ را امکان‌پذیر کنند. نکته حائز اهمیت در خصوص این دستگاه‌ها، لرزش و صدای کم دستگاه در عین سرعت فوق‌العاده بالای آن است. از طرفی دوام این دستگاه‌ها با توجه به مواد اولیه مورد استفاده در ساخت آن بالاست. مواد اولیه مورد استفاده در ساخت این نوع دستگاه‌ها درجه یک و غیرخورنده هستند. نکته جالب توجه دیگر امکان فعالیت پیوسته ماشین تراش سنگینCNC است که کاربرد آن برای تولید انبوه را دو چندان می‌کند.

 

برند های مطرح دستگاه تراش سنگین سی ان سی در جهان

تولید دستگاه تراش سنگین سی ان سی، نیاز به تکنولوژی پیشرفته‌ای دارد. به همین خاطر است. سرمایه‌گذاری روی دستگاه‌های برند بی‌ شک سودآوری قابل توجهی به دنبال دارد. از طرفی در صورت نیاز به تعویض قطعات با معضلات کمتری مواجه خواهیم شد. برخی از مشهورترین برندهای تولید کننده این دستگاه شامل موارد زیر هستند:

ما در سی ان سی ترانزیت خدمات خرید خارجی، حمل بین المللی و واردات دستگاه آلات صنعتی را بصورت کامل از لحظه بارگیری در مبدا تا استقرار در محل مورد نظر شما را انجام میدهیم. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

به این پست امتیاز دهید !

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رای: 0

پیام بگذارید

کلیه فیلدهای مشخص شده با ستاره (*) الزامی است

X