دستگاه بادکن پت نیمه اتوماتیک سی ان سی ترانزیت

دستگاه بادکن پت نیمه اتوماتیک چیست؟

دستگاه بادکن پت نیمه اتوماتیک برای باد کردن بطری‌های پلاستیکی به کار می‌رود و دارای یک دسته کنترل و دو عدد شیر برای ورود هوا و خروج بطری است. در این نوع دستگاه، پس از قرار دادن بطری در شیر و وصل شدن به بادگیر، برای باد کردن بطری باید دکمه کنترل را فشار داد. در این نوع دستگاه، عملیات بادکردن بطری به صورت نیمه اتوماتیک و با دستکاری کاربر صورت می‌گیرد.

بادکن به دو دسته تقسیم می‌شود: دستگاه بادکن pet تمام اتوماتیک و دستگاه بادکن پت نیمه اتوماتیک. در دستگاه بادکن pet تمام اتوماتیک، تمامی فرآیندها از جمله حرکت دادن بطری‌ها، ایجاد فشار، ایجاد گرما و خنک کردن بطری‌ها به صورت کاملاً اتوماتیک انجام می‌شود. در حالی که در دستگاه بادکن پت نیمه اتوماتیک، بطری‌ها به صورت دستی در داخل دستگاه قرار می‌گیرند و بخش‌های دیگر فرآیند تولید اتوماتیک هستند.

ویژگی های دستگاه بادکن پت نیمه اتوماتیک

بادکن pet نیمه اتوماتیک، دارای ویژگی‌هایی همچون قابلیت تنظیم سرعت باددهی، قابلیت اتصال به شبکه هوایی، قابلیت تعویض قالب‌های مختلف و همچنین دارای صفحه نمایشی جهت تنظیم پارامترهای دستگاه می‌باشد. همچنین این دستگاه از پمپ هوای بادکن پت تمام اتوماتیک استفاده نمی‌کند و نیازمند دستیابی به هوای فشرده خارجی است.

نحوه عملکرد دستگاه بادکن پت نیمه اتوماتیک

دستگاه بادکن پت نیمه اتوماتیک، با استفاده از هوا فشار قوی، بطری های PET را باد می‌کند. در این دستگاه، بطری ها به صورت دستی در قسمت مخصوص قرار گرفته و بعد از باد شدن به صورت دستی از داخل دستگاه خارج می‌شوند. بدین ترتیب، این دستگاه در مقایسه با دستگاه بادکن PET تمام اتوماتیک، به صورت نیمه اتوماتیک عمل می‌کند.

برای استفاده از این دستگاه، ابتدا بطری ها را به صورت دستی در قسمت مخصوص قرار می‌دهند و سپس با فشار دادن دکمه، هوا فشرده شده در داخل دستگاه وارد بطری می‌شود و آن را باد می‌کند. پس از باد شدن، بطری برای خارج شدن به صورت دستی از داخل دستگاه خارج می‌شود.

به طور کلی، دستگاه بادکن pet نیمه اتوماتیک، به عنوان یک جایگزین ساده و مقرون به صرفه برای دستگاه های بادکن پت تمام اتوماتیک، برای کاربران کوچک و متوسط مناسب است.

 

کاربرد دستگاه بادکن پت نیمه اتوماتیک

دستگاه بادکن pet نیمه اتوماتیک به عنوان یکی از تجهیزات مهم در صنعت بسته‌بندی محصولات پت‌شده استفاده می‌شود. این دستگاه به منظور باد کردن بطری‌های pet و تولید بطری‌هایی با ظاهری زیبا، استفاده می‌شود. همچنین، برای تولید بطری‌های pet با ظرفیت‌های مختلف از این دستگاه استفاده می‌شود.

 

مزایا و معایب دستگاه بادکن پت نیمه اتوماتیک cnctrnsit.ir

 مزایا و معایب

مزایای دستگاه بادکن PET نیمه اتوماتیک:

  • هزینه کمتر: هزینه کمتری نسبت به دستگاه‌های تمام اتوماتیک دارد.
  • طراحی ساده: این دستگاه طراحی ساده‌ای دارد که باعث می‌شود عملکرد آن بسیار سریع و آسان باشد.
  • انعطاف پذیری: با توجه به طراحی ساده این دستگاه به راحتی قابل تنظیم و تعمیر است.
  • تنوع در سایز بطری: این دستگاه قابلیت تولید بطری‌هایی با اندازه‌های مختلف را دارد.

معایب دستگاه بادکن PET نیمه اتوماتیک

  • نیاز به دستیابی به کاربر برای برشی که بر روی بطری قرار دارد: دستگاه بادکن پت نیمه اتوماتیک به دستیابی به کاربر برای برشی که بر روی بطری قرار دارد نیاز دارد.
  • تنها به بطری‌های پت محدود است: این دستگاه فقط برای بطری‌های پت قابل استفاده است و برای سایر نوع بطری‌ها مناسب نیست.
  • سرعت کمتر: دارای سرعت کمتری نسبت به دستگاه‌های تمام اتوماتیک است.
  • نیاز به نگهداری و تعمیرات بیشتر: با توجه به اینکه این دستگاه ترکیبی از قطعات دستی و اتوماتیک است، نیاز به نگهداری و تعمیرات بیشتری نسبت به دستگاه‌های تمام اتوماتیک دارد.

 

نحوه نگهداری و ایمنی

  • نگهداری در محیط خشک و خنک با دمای مناسب.
  • پاک‌کردن دستگاه پس از هر بار استفاده با دستمال مرطوب و نرم.
  • جدا کردن دستگاه از برق پس از هر بار استفاده و قطع کردن کابل برق از پریز.
  • اطمینان حاصل کردن از سلامت کابل برق و تمیزی بخش‌های دستگاه قبل از استفاده.
  • توجه به دمای مناسب برای باد دادن به بطری و عدم استفاده از دستگاه در دماهای بالای ۴۰ درجه سانتی‌گراد.
  • عدم استفاده از دستگاه در معرض آب و رطوبت و جلوگیری از ورود آب به دستگاه.

همچنین، بهتر است قبل از استفاده از دستگاه، دفترچه راهنمای کاربری را به دقت مطالعه کنید.

 

مزایا و معایب دستگاه بادکن پت نیمه اتوماتیک cntransit.ir

نحوه خرید و سفارش

می‌توانید برای خرید دستگاه بادکن پت نیمه اتوماتیک به فروشگاه ما sales.cnctransit.ir  مراجعه کنید.

این فروشگاه یکی از وب‌سایت‌های فروش دستگاه‌های صنعتی در ایران می‌باشد و دستگاه دستگاه بادکن پت نیمه اتوماتیک نیز یکی از محصولات موجود در آن می‌باشد. قبل از خرید دستگاه، بهتر است از  قابلیت‌ها و مزایا و معایب آن که در مقاله به آن اشاره شد آگاهی داشته باشید و با مشاوران فنی سایت فروشگاهی ما مشورت کنید. همچنین، قیمت دستگاه و شرایط خرید را نیز باید قبل از خرید بررسی کنید.

 

نتیجه گیری

دستگاه بادکن پت یک دستگاه صنعتی است که برای تولید بطری‌های پت از پلیمر PET استفاده می‌شود. این دستگاه‌ها در دو نوع نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک تولید می‌شوند. دستگاه بادکن pet نیمه اتوماتیک با دستکاری برخی از مراحل تولید، مانند دستگذاشتن پاره‌های pet در داخل دیواره بطری، کار می‌کند. این دستگاه با هزینه کمتری نسبت به دستگاه تمام اتوماتیک قابل تهیه است. در مقابل، دستگاه بادکن پت تمام اتوماتیک با قابلیت انجام تمامی مراحل تولید به صورت خودکار و بدون نیاز به دستکاری انسانی کار می‌کند. این دستگاه هزینه بیشتری نسبت به نیمه اتوماتیک دارد اما به دلیل دقت و کیفیت بیشتر در تولید بطری‌های پت مورد توجه صنعت بسته‌بندی است. در هر صورت، نگهداری و رعایت ایمنی دستگاه بادکن پت برای حفظ کیفیت تولید و جلوگیری از حوادث باید رعایت شود.

ما در سی ان سی ترانزیت خدمات خرید خارجی، حمل بین المللی و واردات دستگاه آلات صنعتی را بصورت کامل از لحظه بارگیری در مبدا تا استقرار در محل مورد نظر شما را انجام میدهیم. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

به این پست امتیاز دهید !

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4.9 / 5. تعداد رای: 7

پیام بگذارید

کلیه فیلدهای مشخص شده با ستاره (*) الزامی است

X